Iguana Teatre 40 anys
30 de maig a partir de les 19 h
Quatre dècades de viatges escènics, relectures dels clàssics i compromís amb el teatre social i de creació. Per celebrar-ho, revisitam algunes de les peces més significatives de la nostra trajectòria.Quatre dècades de viatges escènics, relectures dels clàssics i compromís amb el teatre social i de creació. Per celebrar-ho, revisitam algunes de les peces més significatives de la nostra trajectòria.
L’aniversari s’inicia amb Filles de la Misericòrdia al Pati de les Dones, i continua amb reestrenes com Twist & Txèkhov i Sa Varietat en sa Locura.
La commemoració es completa amb la publicació d’un llibre i l’estrena d’un documental que recullen quatre dècades de creació i memòria.
19 hores Vermut de benvinguda / La Vermutera
19'30 Presentació a la carpadiem del LLIBRE 40 anys. Presentat per Damià Pons i Carme Planells.
20 hores Projecció del documental "Obrint cami" Una producció d’IB3 TV amb la col·laboració de Nova Producciones i Iguana Teatre Dirigit per Nofre Moyà.
Amb la presència d’Esteban Ramón, director de comunicació i mitjans digitals d’IB3, Paula Serra, directora de Nova Producciones i els membres de la comanyia, Jordi Banal, Pere Fullana i Carles Molinet
21: 30 h Brindis i picada / Vi de Can Majoral



