Vull ser un bon Mallorquí
del 25 al 27 de setembre
divendres 20h
dissabte 20h
diumenge 19h
Companyia: Pedro Morlà
Intèrprets: Dani Morlà i Raventós (amb un convidat especial cada funció)
Durada: 90 min
Raventós i Dani Morlà tenen una missió: convertir-se en uns bons mallorquins. Per aconseguir-ho, arriben a Mallorca disposats a aprendre de qui realment en sap: el públic.
Després de recórrer les terres de parla catalana, els dos còmics posen a prova expressions, tradicions, costums i maneres de fer. Però aquesta vegada no hi ha llibre ni manual que valgui: sereu vosaltres qui haureu d’ensenyar-los com es fan les coses a Mallorca.
Cada nit comptaran, a més, amb un personatge reconegut de l’illa que els farà de guia i els ajudarà a no perdre el rumb quan el vaixell comenci a trontollar. Una veu mallorquina diferent a cada funció, però sempre amb la mateixa missió: que aquests dos aspirants aprenguin a ser uns bons mallorquins.
Vosaltres posau els coneixements. Ells, l’humor. Ara només falta descobrir si aconseguiran convertir-se en uns bons mallorquins… o si encara els queda molta feina per fer.



